Als administratief medewerker – diverse taken word je tewerkgesteld in de zonale administratie of werk je onder één van de directies. Je neemt onder meer volgende taken op: Je voert diverse administratieve taken uit in functie van de zonale administratie en/of ter ondersteuning van de directies.
  • Je beantwoordt brieven en mails conform de geldende huisstijl. Je beantwoordt telefoonoproepen en schakelt deze door.
  • Je stelt dossiers samen ter voorbereiding van vergaderingen. Je belegt en organiseert vergaderingen en maakt verslagen op.
  • Je verspreidt formulieren in verband met jouw vakdomein.
Je fungeert als administratief dossierbeheerder. Hiervoor voer je volgende taken uit:
  • Je bent verantwoordelijk voor de administratieve opvolging van dossiers binnen jouw vakdomein.
  • Je controleert dossiers en voegt de nodige gegevens toe.
  • Je legt contacten (intern en/of extern) voor de opvolging van de dossiers.
  • Je koppelt de nodige informatie terug naar de belanghebbenden
Als financieel administratief medewerker (m/v) verwerk je financiële gegevens en boekhoudkundige documenten met als doel een juiste boekhouding te kunnen voeren.
  • Je voert een correcte boekhouding:
    • Je registreert binnenkomende facturen, controleert deze en volgt deze op.
    • Je controleert en verwerkt bankuittreksels en verwerkt deze in het boekhoudkundig systeem.
    • Je volgt leveranciers op.
  • Je volgt openstaande vorderingen op. Je verstuurt hiervoor eerste aanmaningen, laatste waarschuwingen, volgt de betalingen op en gaat over tot het aanstellen en opvolgen van de deurwaarder.
  • Je beantwoordt telefonische en schriftelijke vragen van burgers, advocaten en OCMW’s in verband met facturen, afbetalingsplannen, collectieve schuldregeling, enz.
  • Bij onduidelijkheden bij facturen neem je contact op met de desbetreffende post voor verdere afhandeling/informatie.

Profiel

  • Je bent klantgericht en kan goed samenwerken.
  • Je werkt nauwgezet en hebt oog voor detail.
  • Je kan zelfstandig werken en toont initiatief in het werk.
  • Je bent flexibel.
  • Je beschikt over de nodige pc-kennis en kan je snel nieuwe softwareprogramma’s eigen maken. Voor de functie van administratief medewerker – financieel profiel heb je bij voorkeur affiniteit, kennis of ervaring met facturatie en/of boekhouden

Deelnemingsvoorwaarden

Kandidaten dienen het bewijs te leveren dat zij voldoen aan deze voorwaarden ten laatste op het moment van de uiterste inschrijvingsdatum:
  • voldoen aan de diplomavereiste die geldt voor het niveau C, met name een diploma hoger secundair onderwijs of een diploma hieraan gelijkgesteld
  • laatstejaarsstudenten dienen het bewijs te leveren dat zij als laatstejaarsstudent ingeschreven zijn voor de uiterste inschrijvingsdatum. Zij dienen eveneens een verklaring voor te leggen dat ze binnen een termijn van 5 maanden zullen deelnemen aan de eindexamens voor het behalen van hun diploma.

Selectieprocedure

De selectieprocedure bestaat uit volgende onderdelen:
  • Een screening van de motivatie, de ervaring en zicht op de functie-inhoud (enkel indien er meer dan 25 geldige kandidaturen zijn)
  • Een eerste eliminerend onderdeel dat peilt naar administratieve vaardigheden. Je dient 50% te behalen om geslaagd te zijn. Voor de functie van financieel administratief medewerker wordt een bijkomende proef afgenomen.
  • Een mondeling competentiegericht interview met voorbereidende proef. Je dient 50 % te behalen om geslaagd te zijn en opgenomen te worden in de wervingsreserve.
Er wordt een aparte wervingsreserve aangelegd voor administratief medewerker – diverse taken (m/v) en administratief medewerker (m/v) – financieel profiel. Deze wervingsreserve is geldig voor de duur van twee jaar.

Aanbod

  • Een contractuele voltijdse functie van onbepaalde duur.
  • Een basisloon tussen 1.927,37en 3.122,20 BRUTO geindexeerd (met maximale ancienniteit)
  • Extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, enz.
  • Een takenpakket binnen een groeiende organisatie waarin je de mogelijkheid hebt om de nodige verantwoordelijkheid binnen je takenpakket op te nemen.
  • Glijdende werkuren, rekening houdend met het takenpakket en de functie-inhoud en eventueel mogelijkheid tot telewerken.

Hoe solliciteren?

Solliciteer ten laatste op zondag 19 september 2021. 

Klik op deze link